فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: وضعیت آسایشگاه معلولان و سالمندان کهریزک‌ با اقدامات به‌موقع بهداشتی از نظرشیوع بیماری کرونا در میان مددجویان تحت کنترل است.

کهریزک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی افزود: استاندار تهران تاکید زیادی به رسیدگی وضعیت آسایشگاه کهریزک دارد، شیوع بیماری کرونا در این آسایشگاه از روز اول توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به‌صورت شبانه‌روزی تحت رصد و کنترل بوده و اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی به بیماران ارائه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار تهران در پیگیری موضوعات این مرکز، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین با حضور دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، فرماندار ری، معاونان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان مرکزی بهزیستی، نمایندگان وزارت بهداشت و هلال احمر برگزار شد.

در این جلسه با بررسی و تحلیل آخرین وضیعت مددجویان و کادر درمانی، شرح وظایف برای دستگاه‌های اجرایی  مشخص و مقرر شد ضمن اقدامات تخصصی و علمی و پیشگیرانه، سنجش سلامت تمامی مددجویان به‌طور مستمر صورت گیرد.

توکلی افزود:  آسایشگاه خیریه کهریزک بزرگ‌ترین مرکز توانبخشی خیریه کشور است که یک‌هزار و ۷۵۰  سالمند، معلول جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی را زیر پوشش قرار داده است. همچنین افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شوند به‌دلیل آسیب‌پذیر بودن در مقابل بیماری  کرونا باید بیش از دیگران مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در  آسایشگاه خیریه کهریزک انجام شده است، به‌طوری که هم اکنون بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می‌شوند.

کد خبر 497548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha